onsdag 18. november 2009

Mat

Seks, avbrutte timers søvn er over, Mons har kommet inn, og han har gått i løpet av disse seks timene og dermed kjennes det ut som jeg har sovet max tre timer. Men jeg er oppe og etterhvert også våken. Mons er inne igjen og jeg er klar for å dra på jobb. Jeg har til og med husket mat!!! Ikke spise da, den feilen gjør jeg ikke igjen, spiste frokost her en dag tidligere og da var jeg sulten hele tiden resten av den dagen, så her får jeg ha maten i boks og spise etterhvert. Det er en av de tingene jeg må lære meg å huske dette, borte fra dagligvarebransjen er jeg også borte fra den enkle tilgangen på noe å putte i munnen når sulten kom som kastet på meg, da ofte i form av snop i en eller annen form, noe som igjen resulterte at da jeg kom til matpausen var jeg ikke lenger så sulten og spiste noe mat på ren skjær trass før måltidet ble avsluttet med enda mer snop.

Men nå, nå er maten i boks! Bokstavelig talt.

1 kommentar:

  1. mat er viktigt....sånn er det bare...du er også viktig i mitt liv...glad i deg skatten min

    SvarSlett

Bloggarkiv