søndag 15. mai 2011

Første uke i vårt nye liv

Da er uke en av vårt nye liv unnagjort, den ble avsluttet med en særdeles tidlig søndagsmiddag, siden Roar skulle hjem så han rekker fotballkampen-heldiggrisen- og jeg snart skal på jobb.

Undere over alle undere har skjedd denne uka, mine nokså kresne tenåringsbarn har spist det jeg har servert. I vårt felles mål mot bekjempelsen av mitt nokså høye koleserol (8).

Dag 1; strimletsvinekjøttsalat, bestående av både ruccula, isberg, rødløk og pinjekjerner.
Dag 2; kyllingfilè og poteter med avokado og mangosalat.
Dag 3 og 4; da ble det hjemmelaget tomatsuppe som faktisk var så god at jeg spiste den to dager.
Dag 5; Da ble det for min del bare korni med naturell smøreost, var også da på jobb og hadde mye å gjøre der, jeg har jo ikke noe ordenlig matpause på jobb så da ble det sånn.
Dag 6; UTSKEIELSESDAGEN, hjemmelaget pizza!!!
For å avslutte uka med
Dag 7 :laks

Og jeg var vel ikke så rent lite stolt selv eller da jeg for første gang i mitt liv tilberdte et fiskemåltid, ikke helt dreisen på det å få av skinnet på denne fisken, så neste gang skal jeg sørge for at jeg kjøper skinnfri, for at det blir en neste gang er ganske sikkert. :)






3 kommentarer:

  1. Jeg er imponert! Både av deg som har klart å lage så god mat, men også de to kresne - som faktisk har spist! Gratulerer alle tre =)

    SvarSlett
  2. Middagen i dag var kjempegod, mamma! :)

    SvarSlett
  3. maten var topp og bra med fiske middag.....vi må prøve flere slag he he..klem til jinta mi

    SvarSlett

Bloggarkiv