tirsdag 27. desember 2011

Det du snakker om i morgen

Ingen over, ingen ved siden hva underholdning angår.
I år har TV Norge vunnet min oppmerksomhet flest ganger. Jeg ser ikke mye på tv, jeg greier meg veldig bra uten, men dette året har det vært noen serier som jeg har gjort alt jeg kan for å få med meg:
4 stjerners middag, Helt perfekt, Alt for Norge og sist, men ikke minst, Nissene over skog og hei er de progemmene jeg først kommer på og som også har vært årest favoritter for meg i tvåret 2011. De to sistenevnte er jeg nå den lykkelige eier av på dvd og ser fram til å sette meg ned med mange timer latter, helt i tråd med min humor.
Ingen annen kanal har i året som har gått fått meg til å le så mye som TV Norge og jeg håper for kanalens skyld at det kan fortsette
Ser fram mot et godt nytt TV Norgeår.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv