torsdag 15. desember 2011

Laptop som ikke lader

Hva slags laptop er nå egentlig det???
Saftig irriterende, men ikke kanskje så overraskende siden uttaket til laderen på en måte er på feil side og dermed gjør at det er veldig lett å snuble i ledningen. Etter x antall ganger så skjer det sikkert noe med kontakten der vil jeg tru.


Jeg har fått den til å lade litt igjen tre ganger, men det ser ut som det blir verre og verre og få den lille lampen til å lyse orange som det skal når det lader. Heldigvis er jeg ikke den som bruker pc mest ute, men det hender jo at det er praktisk å ha den med på en avisjobb der jeg vet at det blir venting, veldig greit å skrive mellom to jobber for eksempel. Nå er det visst slutt på det skjønner jeg om jeg ikke får den til å lade igjen. Så på priser på nytt batteri, og det er hvertfall ikke aktuelt å kjøpe, får jo nesten en ny laptop til den prisen, og enn så lenge så duger denne her, en liten stund til.....






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv