søndag 29. april 2012

Ny personlig rekord

Noen supertid ble det ikke i gårsdagens Sentrumsløp, men jeg fullførte og satte ny bestetid på 10 kilometer.
Det var tungt, og tipset om å gå i den første bakken, altså opp mot Slottet burde muligens vært fulgt....for siden jeg forsøkte meg på å løpe opp den bakken måtte jeg dessverre se meg nødt til å gå ved et par anledninger senere i løpet, ellers så vet jeg faktisk ikke om jeg hadde greid å fullføre på annet enn ren skjær trass. Og neppe satt bestetid. Neste år skal jeg enten være enda bedre trent eller gå opp den første bakken. Selv om det å gå har vært nederlag siden jeg første gang greide å løpe hele min bestemte distanse, etter det har jeg bare gått  nettopp opp bakken hjemme i barndomshjemmet mitt, en kilometer og så jogget ni kilometer f.eks etterpå. Sliten, javel, men jeg greide å løpe. Tror at det å starte med oppoverbakke ikke er veldig bra...i dag kjenner jeg fortsatt at jeg fikk sånn astmavondt på slutten av mila....



Og jeg fikk enda en blå tå, ikke negl denne gangen, men rett og slett en gedigen blodblemme på tåa...i dag er jeg derfor blitt "løpesjukemeldt" av legen på legevakta, i fem dager - minst. På disse fem dagene så bør jeg også helst ikke bruke sko, men sandaler....så da håper jeg det går fort over gitt og at jeg snart er back in buisness. Altså løpebuisnessen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv