tirsdag 24. april 2012

Jeg undrer meg på?

Fire dager før Sentrumsløpet har jeg nå bestemt meg for å roe løpingen noe ned. Etter å ha løpt åtte kilometer i går og styrketrent i forkant bestemte jeg meg for intervalltrening i dag.

Og det er tungt, jeg er som kjent ikke bygd for fart, men jeg prøver i det minste, derfor prøver jeg å legge inn disse intervalløktene som gjør så vondt. :)

Det er bare en ting jeg ikke skjønner, og det er hvordan kan, når jeg bestemmer meg for å spurte et minutt for deretter å gå like lenge, hvorfor er minuttet så mye lenger når jeg spurter? 60 sekund er 60 sekund, åkke som. Men det føles faktisk ikke sånn når jeg utsetter meg for disse treningsøktene som skal få meg til å løpe raskere ellers.

Nå blir det bare to styrketreningsøkter og en kort løpetur til før helgen. Jeg gleder meg veldig til å delta på mitt aller, aller første løp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv