torsdag 19. april 2012

Tå til besvær

Jeg har vel nevnt den i tidligere innlegg også, men en god ting, eller som i dette tilfelle en dårlig ting, kan ikke nevnes for ofte :)

I dag skulle jeg løpe min nyoppdagede rute igjennom skogen, eller jeg skulle sågår finne en annen vei hjem og øke med et par kilometer, det var planen, men det var før jeg oppdaget at etter fire kilometer var min ganske nye joggesko helt rød på skotuppen. Jeg forstod at noe var skjedd og at blodet hadde trekt seg gjennom den relativt tykke bandasjen og sportstapen jeg hadde satt på tidligere i dag. I går merket jeg nemlig stortåneglen, uansett hva jeg gjorde og tenkte at i dag skulle jeg være før var og plastret. Da jeg tok av meg skoen i går kveld så den sånn ut:

 Plaster hjalp tydeligvis ikke...






Etter fire kilometer i skogen så skoen sånn ut. Jeg ble ganske kvalm og fant derfor raskeste veien hjem. For å oppdage at tåa så sånn ut:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv