torsdag 20. desember 2012

Mayakalenderen

Jeg vokste opp med den kalde krigen. Jeg følte meg aldri helt trygg på hva som kunne skje og hvor jeg ville være når det verst tenkelige skjedde. For jeg ville være sammen med familien min om noe skjedde, ikke sant?

Den kalde krigen opphørte, skuldrene kunne senkes.

Jeg er glad jeg ikke er ung i dag med alt det snakket om Mayakalenderen og verdens undergang i morgen. Jeg tror jeg ville blitt gal, jeg. Om jeg hadde vært ung og trodd på det mener jeg. Jeg hadde nok sovet dårlig til natten og jeg ville ha samlet alle mine rundt meg.

Jeg synes disse dommedagsprofetiene er en styggedom, rett og slett og jeg skal ærlig innrømme at jeg vil være greit fornøyd når klokka har passert det "magiske" klokkeslettet i morgen formiddag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv