onsdag 12. desember 2012

Frustrerende

Jeg har forsøkt å ringe legen i dag, mange ganger og fått opptatt nettverk. De gangene jeg kom gjennom kom jeg på svareren og fikk beskjed om at det var kø, men at jeg ble satt på vent. I det jeg ble satt på vent, skraper det til og forbindelsen blir brutt. Så da er det på'n igjen da...

Kom tilslutt gjennom. Etter å ha ventet lenge. Og får beskjed om at jeg måtte ha ringt ni om jeg ville ha en time akutt i dag. Vel.....

I natt har jeg klødd og klødd, i går kveld klødde jeg også, tilslutt med gaffel. Venstre arm begynner å bli stygg av all kløingen som er ganske tam på dagtid. Det har holdt på lenge, tre måneder er det vel siden jeg var i kontakt med legevakta og fikk beskjed om at det var fastlegesak. Men det er noe med å huske det når en ikke trenger det da, altså på dagtid...

Jeg kunne få time om en drøy uke. Jeg takket nei, jeg jobber da. Og om denne kløen fortsetter så kommer jeg til å ta med meg armen ut i vedskjulet.. Neida, men jeg er i ferd med å bli gal og kan ikke skjønne at jeg skal orke enda en søvnløs, kløende natt, der jeg legger på kalde omslag som ikke lenger biter på. Eurax sa damen på legekontoret. Akkurat som jeg ikke har prøvd det??? Allergipille kunne jeg også prøve så da får jeg det, og så får jeg håpe at det virker, siden jeg ikke har noen legetime. For neste time jeg kunne få var på nyåret....Ellers så måtte jeg bare ringe på morra'n og få en akutt-time. Om en kommer igjennom da... Eller om en har anledning til det da, synes jo det er ille å bli hjemme fra jobb for å sjekke intens kløe på venstrearm egentlig, men må jeg, så må jeg.

Hadde selvfølgelig hjulpet og visst hva den kløen kommer av, men det gjør jeg ikke. Jeg får bare takke vår skaper for at det kun er på venstre arm!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv