tirsdag 4. desember 2012

Julekalendere

Alle disse julekalenderne som sendes før jul, jeg skulle gjerne hatt med meg alle, men det lar seg jo ikke gjøre. For eksempel får jeg ikke sett The Julekaender siden den går på zebra, og min gamle vhsspiller er utgått på dato og tatt vekk så at jeg har den på video hjelper jo ikke. :)

Ellers har jeg sett et par episoder av NRKs nye julekalender, Julekongen, fint med noe nytt og virker å være en koselig og familievennlig kalender.

På TV Norge har vi jo disse artige Nissene på låven, selv om jeg kan episodene nesten utenat så synes jeg den er like morsom nå som første gang jeg så den.

Selv er jeg med på en julekalender på jobben. Jeg har glemt å kjøpe Flaxkalendere i år, men det tror jeg neppe gjør stor forskjell :)

Ellers åpner jeg noen luker på flere kalendere på nettet, og mener at jeg burde ha en relativt stor sjanse siden det dreier seg om en fire, fem forskjellige kalendere. Men muligens er jeg ikke den eneste som tenker sånn og som åpner disse så går nok i 0 her og, men jul blir det i år også, åkke som. Og for alle dere som får i zebra, i dag kommer The Støveldance. For alle oss andre kommer den her:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv