torsdag 20. februar 2014

Heklekjøret

Så falt også jeg for fristelsen, OLlua er jo så kul, så jeg måtte bare prøve, jeg også. For et par år siden heklet jeg faktisk noen lignende luer, i offwhite, som ingen ville bruke.... Men nå eksploderer det med heklede luer i lyseblått og rødt, og jeg kaster meg på heklekjøret. Trodde jeg...For det er visst ikke med hekling som med sykling. At man kan det når man har lært det. Jeg kan luftmasker og kjedemasker, og staver.... Etter innføring på instagram er jeg nå i gang igjen, etter og ha tatt opp igjen påbegynt arbeide fire ganger... Venter nå på et lite svar som kan fortelle meg om det jeg driver med nå er riktig...

Og det var det visst ikke...Jaja...rekker opp og setter i gang igjen, jeg så blir det kanskje OLlue før OL er slutt.
Takk @edelirosa for god hjelp, igjen!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv