mandag 17. februar 2014

Og ta stilling til..

Det er hele tiden nye ting og ta stilling til.

Skal jeg gjøre sånn eller sånn. Skal jeg velge det eller det?

Nå er det den Liverpoolturen som nærmer seg med stormskritt som har fått meg til å tenke på et valg jeg må ta. Strengt tatt bare en bagatell, men allikevel...Og noen ganger er det godt å ha sånne små bekymringer, som ikke setter grå hår i hodet på en og som ikke tar nattesøvnen fra en. Tenk om alle ting jeg skal ta stilling til hadde vært så enkelt som dette her. :)

Om 39 dager er jeg i Liverpool, fotballens mekka, på tidenes første jentesupportertur arrangert at supporterklubben.

Jeg vet jeg skal på kamp, og jeg vet at det er ordnet med mye spennende for oss omlag 40 damene som skal være med på denne turen. Ny, rød kjole er f.eks innkjøpt til formålet, og selv om jeg i helga fikk litt angst for at den kanskje ikke var helt rød, mer orange, så har jeg tatt et valg og bestemt meg for at den er rød og den duger.

Jeg vet at jeg skal kjøpe matkopp til Mons i supporterbutikken, jeg vet at jeg skal kjøpe meg en ring på samme sted. Og så skal jeg selvfølgelig ha en drakt. Spørsmålet er derfor, skal jeg velge hjemmedrakt, eller bortedrakt? Og hvilke spille bør jeg velge på ryggen?

Jeg har lurt litt på en av disse to; nummer 37 Skrtel, eller nummer 5, Agger?
Bildet er lånt: http://live4liverpool.com/
                                                                                  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv