mandag 10. februar 2014

Joggesko -igjen

Jeg har god tid på jobben om dagen, (jmfr. siste innlegg, OLtid) og folket glimrer med sitt fravær. Derfor bestemte jeg meg for å bruke tiden til noe "fornuftig", litt sånn føre var...
.
Vår og sommer er for meg som hater type "damesko" et stort problem. Nå nærmer våren seg med stormskritt og jeg tenkte at jeg skulle ta en titt på årets trender for å se om det i år finnes noe som jeg også kan bruke, uten å føle at jeg blir damete av den grunn...

Det finnes mange kule støvletter, det er greit, men ikke praktisk når temperaturen stiger og det blir varmere i været. Altså ikke et alternativ til sommersko som jeg tenker det.

Dessverre ser det ut som om det blir nok en sommer med joggesko, sandaler, adiletter eller barbeint, for det var visst ikke så mye som appellerte til meg i år heller. :(

Ble kjøpt som en reserveløpesko, men endte opp som en hverdagsko.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv