torsdag 6. februar 2014

Kan jeg leve uten?

Jeg er så fascinert av denne fitbit flexsaken, men synes kanskje den er en smule dyr. Jeg har jo pulsklokke, og endomondo liksom og lurer på om denne fitbiten kanskje bare er jåleri, eller om det faktisk er et supplement til de duppedittene jeg allerede har?
Er det noen som har erfaring med dette armbåndet og som vil anbefale meg å bruke nesten en tusenlapp for å få et bånd som kan fortelle meg hvor dårlig jeg sover om natten,(jeg vet jeg sover dårlig, men kanskje jeg sover bedre enn jeg trur?) hvor mange skritt jeg tar i løpet av en dag, hvor mange kalorier jeg får i meg osv.
Og dersom noen anbefaler meg å kjøpe denne, hvorfor bør jeg? Og hvor er det billigst/smartest å handle?
Vil bli kjempeglad for hjelp!!

Bildet er lånt hos ebay.com

2 kommentarer:

  1. Ha Ha, du er jammen like artig som meg, jeg gikk også å siklet på en lignende sak en periode men greide heldigvis å dy meg, så svaret for meg er NEI !!! du TRENGER den ikke, men som artighet hvis man har mer enn nok av penger kan det jo kanskje være noe??

    -sa hun som ikke har pulsklokke engang.....
    GOD HELG til deg Sidsel:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vant 12000 på bingo på tirsdag, så om jeg noengang skal kjøpe det så må det bli nå...nå har jeg ikke funnet det her i nærområdet, bestemte meg for at jeg skulle ha, i dag, så da kan det hende det koker bort...tror jeg...god helg til deg også!

      Slett

Bloggarkiv