tirsdag 4. februar 2014

Karma?

Lørdag stakk en av med lottopremie kjøpt her jeg jobber, nesten 3 millioner faktisk, og det viste seg at jeg hadde solgt lottokupongen. Om jeg ikke var like glad som vinneren så var det ikke langt i fra tror jeg. Endelig skulle vi få diplom inn i kiosken her, etter at jeg begynte å jobbe her i mai i fjor har det vært dårlig med store gevinster. Så kundene har ventet og jeg har ventet og håpet for alle som har levert her hos meg/oss.

En femukers lottokupong skulle bli noens lykke, også min og jeg utbasunerte at jeg med glede skulle gå med t skjorte fra Norsk Tipping som sa vi hadde fått en ny lottomillionær. I dag var pakken med diplom, gensere og annet reklamemateriell ankommet og jeg dro på meg tskjorta før jeg skulle begynne å jobbe. Litt tidlig ute var jeg også så jammen rakk jeg ikke to bingospill sjøl også før jobb.





Man spiller og håper en skal vinne, men en trur egentlig ikke på det, så når jeg kun ladet på siste spill jeg rakk før jeg skulle begynne trudde jeg jo egentlig ikke at jeg skulle vinne. Superjack var på 6000 på 53 tall, jeg kjøpte en ti- og en 20 kroners bong på skjerm og bare svimet rundt. På femte raden så jeg i øyekroken at brettet mitt var veldig rødt og forstod jo at jeg hadde vunnet, men ikke at det fortsatt var innenfor 53 tall og på den lilla bongen skjønte jeg ikke med en gang. Gleden, overraskelsen, jubelen, pulsen, ansiktsfargen, det meste kom på brøkdelen av et sekund da jeg forstod jeg hadde vunnet 12000. Og for meg så er det MASSE penger, penger jeg ikke hadde regnet med, penger som egentlig kom veldig beleilig.



Svært mange fikk med seg gledesutbruddet mitt her i lokalet og jeg har fått en lapp, som en slags motlapp til framsida på tskjorten  på ryggen. Snekret sammen av eieren her og karene i sportsbutikken ved siden av:

Jeg tror det er karma, det du gir, det får du tilbake, min glede over å ha gledet en lottovinner ble belønnet med 12 000 klingende mynt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv