søndag 30. august 2015

En lat dag

Det er ikke så ofte jeg har sånne dager, dager da jeg ikke gjør noenting.

Det er sikkert godt med sånne dager og jeg har sikkert ikke vondt av en sånn helt bortkastet dag jeg heller. Beina vekselsvis i sofaen og på bordet, laptop, telefon, kaffekopp, brusen og boka i behagelig nærhet. Tror ikke jeg har brent så mange kalorier i dag så trøsten får være at jeg heller ikke har inntatt så mange av dem :)

Fredag og i går var jeg med på valgkamp, med Aurskog-Høland Arbeiderparti. Endelig passet det inn i min timeplan og jeg har kost meg sammen med partifeller og delt ut mange roser til hyggelige mottagere under Bjørkelangen Musikkfestival.Derfor tror jeg  ikke at det er disse to dagene med valgkamp som har tappet meg helt for energi, men i dag var batteriet rett og slett flatt.

Går ut fra at jeg i morgen er restituert og klar for ny uke, det sitter litt langt inne og si det, men jeg tror at en sånn dag, det trengte jeg.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv