torsdag 28. juli 2016

Klin kokos

Det er noe med lukten av kokos som trigger meg. Jeg tror kanhende det er lukten av sommer som gjør at jeg simpelthen elsker denne lukta. Solkrem eller sololje med duften av kokos, jeg kan ikke tenke meg noe mer sommerlig, (sololjene fra Piz Buin kommer nok på en god andreplass.)
Men som sagt, kokos er den optimale sommerduften.
Derfor digger jeg å bruke dusjsåper, bodylotion, shampoer og balsamer med kokoslukt, hele året, og kanskje spesielt om vinteren fordi den minner så om sommer?

Er glad i smaken av kokos også da, som kokosboller, kvarg med kokos, kokosmelk og skolebrød med kokos på.

Kokosnøtter har jeg derimot aldri fått helt taket på, men jeg har aldri gått så drastisk til verks som det Leif Juster synger om her:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv