tirsdag 2. desember 2008

Kom igjennom

Så var dagen over, og helgens grublerier skulle være over. Men jeg valgte kokongen i dag. Det var trygt og det beskytter meg for det meste, da er jeg ugjennomtrengelig. Jeg hører hva folk sier, jeg smiler til kunder, men det stopper der. Jeg greier ikke å engasjere meg mer enn det og i dag var det nytteløst. Selv om alt liksom skulle være bra. Jeg trenger en dag eller to til så er jeg meg sjøl igjen også på jobb.

Jeg har fri i morgen og det er greit. Det laver ned og hater det føret som var da jeg kjørte hjem i kveld, men noen fordeler med å jobbe sent, jeg hadde ikke en bil bak meg!!!!

Jeg får ta kvelden, det har gått av meg en stor bør og nå får jeg bare se framover igjen jeg også! Og en natt søvn er sikkert det som skal til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv