tirsdag 21. august 2012

Sløv

Da jeg utpå ettermiddagen i går måtte finne fram noen tjukkere sokker fordi jeg begynte å bli skikkelig frossen oppdaget jeg at jeg har vært ganske sløv, ikke bare en gang, men to ganger. Først da jeg parret sokkene, dernest da jeg kledde på meg etter dusjen i går.



Noe dritt med "like" sokker du....kanskje det er derfor jeg hver eneste gang jeg vasker mangler en sokk eller tre, rett og slett fordi jeg har parret makkeren sammen med en annen som ligner tidligere en gang?

Gårsdagens sokker er jeg ikke helt sikker på hvor jeg finner partnerne til, skittentøysdunken er nå nesten tom. Helt tom blir den aldri, for før jeg rekker og snu meg, altså da jeg tror den er tom, så er det ett eller annet der igjen. Muligens har jeg lagt de to andre feile sammen også når jeg har brettet tøy, så da dukker de vel opp igjen - en gang - og kan føres tilbake til den rette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv