tirsdag 20. oktober 2009

Lei vinteren...

Jeg er allerede lei av å høre på lyden av piggdekkene mot asfalten, og enda har jeg ikke sett et snøkron her jeg bor. Men merker at vinteren kommer nærmere og nærmere, synes stadig det lukter snø.

At det ikke har blitt vinter her jeg bor ennå betyr ikke at jeg ikke har sett vinteren.

Og den aller første snøen er jo alltid sjarmerende. En liten stund til man kommer bort i dette.
Da er det ikke fullt så kjekt lenger, selv ikke med piggdekk. Noe annet enn piggdekk vil aldri komme på en bil som eies av meg. Selv med pigg er jeg pingle..
Og sånn så bilen min ut etter en natt oppe hos kjæresten min i helgen, der vinteren allerede hadde vart i over en uke.


Hvor lenge er det egentlig til man kan legge om til sommerdekk igjen da...?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv