tirsdag 27. oktober 2009

Snart jul!!!!

Nå er alle julegaver under kontroll, og det er ganske deilig å vite at da juledagene nærmer seg har jeg bare den koselige innpakkingen igjen. Da jeg tenner lys, brenner kongerøkelse og spiller julemusikk og lar julestemningen synke inn, mens pakkene blir forhåpentligvis pent pakket inn, uten alt for mye hjelp fra Mons. Han vil helst ødelegge han.

I dag kom også den aller første julepynten fram....ehh...ja, jeg vet det er oktober fortsatt, men jeg kom over en kjempesøt liten snømann i dag og han skal få stå framme til julepynten skal ryddes vekk i begynnelsen av januar. Og faktisk er det bare drøye måneden til han får selskap av alle de andre snømennene og julenissene.



Jeg kjenner at jeg gleder meg til jul nå!

2 kommentarer:

  1. blir koseligt med jul og kos,,pakkene er snart under kontroll..og j er GLAD i deg sidsel

    SvarSlett
  2. Dine er i hus, alle sammen, og det ligger masse kjærlighet bak hver eneste gave.....gleder meg faktisk som en unge til å feire juelaften med deg!!!! :)

    SvarSlett

Bloggarkiv