torsdag 14. januar 2010

Dag 3

Røykepillene leder over ryggpillene!
Etter å ha vært oppe fra morran og inntatt piller for rygg og mot røyking for så å legge meg igjen stod jeg opp med Champix som vinneren. Jeg er nå inne i dag nummer tre med røykeavvenningskuren og røyker merkbart mindre. Foreløpig har jeg bare en pille om dagen, men fra i morgen blir det to piller og innbiller meg da at suget etter røyk blir enda mindre. For jeg tenker faktisk ikke mye på røyk nå, på gårsdagens jentekveld ble jeg ikke med dem ut og røyket mer enn en gang f.eks...normalt så danner jeg fortroppen og er også den som har gått ut aleine for å få en dose nikotin.

Nå ble ikke sønnen direkte imponert da jeg sa at jeg kunne hadde røyket to røyk i dag, han syntes det var mye siden klokka bare var halv 11, men jeg har til sammenligning rekt tre røyk med den første kaffekoppen om morran før jeg har begynt å fungere overhodet, så for meg er det seier!

Dag tre har jeg fortsatt stor tro på pillene, og siden jeg skal få lov å røyke den første uka blir jeg ikke så stresset på at dette er siste røyken eller, regner med at den kommer av seg sjøl og kanskje før den fastsatte datoen min, i det minste om det fortsetter som nå.

Dagens ryggpilleinntak har dessverre ikke gjort like stort ut av seg, jeg har vært verre enn nå, men jeg har også vært bedre, mye bedre.

1 kommentar:

  1. håper du en dag blir pille fri kjære ...og uten ryggvondt og røyk...j støtter deg i allefall....kyss

    SvarSlett

Bloggarkiv