mandag 25. januar 2010

Ren skjær avslapning


Helgen som nå ligger bak meg har vært med på å lade batteriene for fullt. En koselig Oslohelg med kjæresten min. Hotell, kos, shopping, Raske menn, mat og soving, kan man egentlig bedre ha det? Og alt dette på et døgn.

Roar og jeg kan nok kunsten å kose oss, og selv lenge etter at vi kom hjem fra vår Oslotur i går fortsatte halvdøsingen på sofaen, foran tv.

Jeg har også merket meg at kjæresten min faktisk får meg til å slappe av, uansett hvor vi måtte befinne oss, min nokså stressede person blir mye roligere sammen med han og det er jo så godt. Så nå, nå gleder jeg meg til neste helg igjen og uka går så fort at snart kan jeg roe ned sammen med gutten min igjen.

1 kommentar:

  1. muli j er en trøttende fyr da he he...det har vært en topp helh med kos og avslapping...vi trenger det....er glad i deg sidselmin....kooos...

    SvarSlett

Bloggarkiv