mandag 4. januar 2010

Jul over og ut

Da er jula på vei ut av vårt hjem. Nå gjenstår kun juletreet (hadde jeg hatt plass til det hadde jeg mest sannsynlig gjort som mange andre, satt det bort med pynten og det hele) og den store, søte bamsen med nisselue som jeg fikk av kjæresten til jul. Den skal forsåvidt ikke pakkes vekk. Den er for søt til å ryddes vekk med julepynten, og får sitte i sofaen, stolen eller senga, alt ettersom.

En lang jul er over, nå er det 11 måneder til pynten og stasen skal fram igjen og det aller beste; det ser ut til at jeg får plass til alt her nede, i skap, gjemt vekk, men ikke en hel dagsjobb å få fram igjen når det nærmer seg tiden. Rett og slett en drømmesituasjon. Ingenting inn i kottet der det i løpet av et år blir kastet klær og annet diverse tral over og der ryggen verker etter å ha lett fram julepynten.

Siden jeg er så godt i gang så skal jeg sette i gang høstingen av treet også, tilbake i esken under senga.




Et forsinket godt nyttår til alle sammen!

1 kommentar:

  1. er gossin du vennen min..ser fram mot varmere tider nå...og tur til polen med deg sidsel min...

    SvarSlett

Bloggarkiv