onsdag 2. juli 2014

En dag sommer

Sommeren er kort, det meste regner bort, men nå er den her, så ta for deg, sola skinner i dag. (fritt oversatt av Tomas Ledins Sommaren är kort)

I dag er det litt sommer igjen! Jeg er på jobb og ser ut på sommerværet, og vet at det i følge meteorologene skal være kortvarig. I morgen er det visst allerede slutt igjen, og helgen som står for tur skal bli som helgen som gikk. :) 

Sommerferien er ikke bestilt ennå, men nå tenker jeg det må bli like før. Med det dårlige været som er begynner jeg å bli redd sydenferiene blir oppbrukt om jeg ikke snart bestiller en uke med sol og saltvann. Særlig saltvann som er så varmt at det går an å bade i. Kanskje få roet psoriasisen noe. 

Jeg kjenner at jeg trenger varme nå, noen fine kvelder som en kan sitte ute, grille, lese og nyte. Bare være. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv