mandag 14. juli 2014

Farvel DNB

Sånn, da er det slutt - helt slutt. Jeg er ikke lenger kunde i DNB. I en overgang har jeg vært kunde hos to banker og dermed fått en glidende overgang fra gammel til ny. Jeg har rukket å gjøre meg opp en del meninger, positive og negative.
På +siden kommer helt klart en superhyggelig kontaktperson i banken jeg nå er kunde i. I gammel bank hadde jeg sist jeg trengte å kontakte banken via min kontaktperson fått ny, og jeg beklager, hun var hverken i møtekommende eller virket spesielt hyggelig.
Det samme gjør nærheten til banken. Det er bank på hjemstedet og jeg har bank 300 meter fra jobben.
Det er rimeligere å låne penger i den nye banken.
På -siden vil jeg trekke fram en nokså tungvinn og kronglete å betale regninger på. Det er mange godkjenninger før regningen er betalt.
Litt lavere innskuddsrente er det også, men det kan jeg leve med.
Jeg har måttet lære meg ny pinkode, men nå begynner den å sitte.

Det var det jeg kom på i denne omgang. Nå satser jeg på et langt og lykkelig liv med Høland &Setskog Sparebank.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv