fredag 11. juli 2014

Lysten vant

Jeg ventet lenge. Jeg gjorde det. I februar skrev jeg Kan jeg leve uten. Med jevne mellomrom har jeg vært på diverse nettbutikker og tittet på Flex Wristband og lurt på om jeg skulle bruke penger på denne dingsen. Hver gang endte jeg opp med å legge det på is. Men ikke nå lenger, nå har jeg fått bestilt! Det ble ikke rosa, selv om det var det jeg hadde mest lyst på. Da hadde jeg måttet vente i enda to uker på å få dette armbåndet nå da jeg endelig fikk bestemt meg. Svart funker det også. Hos Siba fant jeg den rimeligste.

Håper på rask postgang slik at jeg snart kan komme i gang med målinger av aktiviteter, (også all den som jeg ikke loggfører med pulsklokke eller endomondo)og søvn, ikke minst. I natt tror jeg det ville fortalt meg at jeg har sovet mer enn normalt. Prolapsen i ryggen murret så i går at jeg tok en smertestillende med trekant på, dermed slapp smertene taket, jeg fikk sove nesten hele natten og jeg er trøtt i dag. Men om to timer er det helg så tror jeg skal ri av denne trøttheten innen da.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv