onsdag 22. februar 2012

Barnevakten

Jeg er barnevakt, for den søte niesen min :) Hun kom i går og alt var bare rett og slett perfekt. Med Ludo og Vriompeis fløy tiden, før hun iherdig satte i gang og rydde i hagen til Bugga Bugga, eller Budha. Det er ikke grenser for hvor lenge man kan sitte og rake i denne lille hagen og drømme om sanden.


Vel vitende om at det fantes mer sand i kjelleren og at det var det første vi skulle gjøre i dag sovnet lille niese etter to eventyr og tre sanger og pjusking på ryggen.

Dagen i dag ble høytidelig åpnet, rett over åtte, da var det lyst bak rullgardinen og kjelleren ventet. :) Videre i dag var planen og gå på ski, men det siden skiføret regnet bort her hos oss måtte andre aktiviteter inn på banen. Man bor da på landet må vite og naboen har hest så det var første stopp på programmet. Hilse på nabohesten sammen med husets datter.

Etterpå dro vi og hilste på venninnen min sin ni hunder, fire små og fem store. Eller store og store, "voksne" hunder er vel mer rett og si. Lille niese bedyret at hun kunne tenke seg en sånn, men at det ikke gikk siden hun hadde katt. Selv kunne jeg vel strengt tatt også tenkt meg den lille her under.



Man blir sulten av hundetitting og ferden gikk videre til Arams i Töcksfors, mine to ville ha en av Sveriges beste pizzaer, gjesten ville ha pommes frites og ketchup og jeg, jeg valgte meg en skikkelig god og sterk kebabrull.


 Nå er det Løvenes Konge og Digestive kjeks, femåringen har nok ikke helt fått med seg at det er Scar som er den slemme og det er kanskje like greit? Selv er det lenge siden jeg så på denne filmen og kjenner  fortsatt klumpen i halsen og tårene i øya og jeg elsker musikken til denne filmen som nå visstnok har kommet i 3D og går på kino nå, kanskje det skulle bli min neste film på kino?


1 kommentar:

  1. Fint å være hos tante Sidsel tenker jeg :)

    Kjempesøt vofs ja!

    Heidi

    SvarSlett

Bloggarkiv