søndag 19. februar 2012

Nesten vår jo!!!

Det drypper av taket og det er så varmt innendørs at vinduer må åpnes!!!

Det er snart vår jo! I allefall er det en deilig vårfølelse jeg kjenner nå. Det nesten bobler og arbeidslysten er overveldende.

Men jeg skal snart tilbake til grytene, jeg lager en treretters middag her må vite.
Ikke de store overraskelsene for mine samboere og kjæreste, men håper jeg kan overraske gjestene litt da. Med hviltløksgratinert skinke og reker til forrett, ovnsbakt sitronkylling og sist, men ikke minst desserten. Den er ny, en sjokoladeterte med sjokoladefyll, is og bær. Er spent på den, og om den faller i smak.

Men det gjør seg ikke sjøl så derfor iler jeg tilbake til kjøkkenet og fortsetter der jeg slapp da våren en ørliten stund tok overhånd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv