tirsdag 21. februar 2012

Deilig!

Det eneste som manglet i dag da jeg gikk ut for å sette meg i bilen må ha vært fuglekvitteren. Da jeg kom ut på trappa oppdaget jeg nemlig at det var blitt lyst ute, jo!! Det var sikkert det i går også, men da var det mandagmorgen og jeg ville egentlig bare ha sovet mer så fikk ikke med meg det, gitt, men i dag :)
Et godt tegn rett og slett. Vi er snart ferdige med februar og vi er snart ferdige med vinteren og snart går vi over i vårmåneden mars, for det er vårmåned? Det er i hvertfall slutten på vintermåneden, alt som ligner på vinter som kommer mot slutten av mars er bare for å skremme og fortelle at, ikke glem, dette er Norge!

Deilig tirsdag er det i hvertfall! Og med varmegrader og allerede antydning til sol tegner dette på å bli en vakker dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv