tirsdag 19. juni 2012

Cyberbully

I dag ble jeg sittende å se en film på Tv1000. Cyberbully. Og jeg ble så lei meg, jeg ble så forbannet og jeg kjente meg så godt igjen. http://www.imdb.com/title/tt1930315

Så slemme folk kan være mot hverandre, så lite som skal til for å sette i gang noe som for noen kan bety forskjellen mellom liv og død. Og når det viser seg at det er bestevenninnen din som står bak mye av faenskapet, hva da? Bestevenninner vet ofte veldig mye om deg og ja, jeg har vært der, jeg vet hva det vil si å bli dolket i ryggen av det mennesket du så på som din aller beste venn.
Vel, det jeg egentlig ville fram til er at jeg er veldig glad det ikke fantes noe internett på 80-tallet. For metodene som mine mobbere brukte var nokså utspekulerte de også. Anonyme brev for eksempel, med adresse til mor og far, med masse betroelser som bare venninna mi hadde kjennskap til. Annonser i Romantikk, der stygge meg etterlyste en gutt...som selvfølgelig ikke ville svart på annonsen. Lapper på ryggen også videre.



// http://iktsenteret.no





















En dag kommer kanskje hele historien min, vi får se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv