mandag 25. juni 2012

Håpløs drøm

Jeg tror ikke noe er så fint som lyst hår! Denne tanken kommer stadig igjen, spesielt når jeg ser noen med lyst hår og en frisyre jeg kunne tenkt meg. Det er en forholdsvis ny drøm, for jeg vet at det er mulig å gjøre noe med det, men det er noe med det å gå fra kommunefarget til blond nå....trukke det gitt.

Jeg tror ingen har så fin frisyre som Vår Staude, og hver gang jeg ser henne vekkes denne håpløse drømmen om lyst hår opp igjen.

Jeg har forsøkt å ha lyst hår en gang, det finnes muligens ett eller to bilder fra de tre dagene jeg hadde det. Skal sies at hjemmeblekingen av hår muligens kan kalles katastrofalt. Jeg ble seende ut som en lys utgave av Svarte Petter og jeg kan vel trygt si at det var flere som lo av meg enn sa at dette kledde du. Jeg hadde kort hår og farget det tilbake til egen farge etter tre dager, og bestemte meg for aldri mer. Så derfor må jeg bare fortsette med denne håpløse, blonde drømmen da...


Bildet er lånt hos http://www.ad-undas.no/
/

1 kommentar:

  1. Kan jo klippe håret sånn allikevel da.

    Heidi

    SvarSlett

Bloggarkiv