onsdag 27. juni 2012

Ferievanning

Jeg har aldri sett sånne snorer før, jeg, men i går kom jeg over noen tråder som skal brukes til ferievanning. Kanskje rett og slett fordi jeg aldri har brydd meg om å lete etter den slags? Eller jeg gikk ikke bevisst etter det nå eller, men plutselig hang de der! Fantastisk! Flott!


Jeg tenker at det er da ikke bare til ferievanning disse kan være fine. Skal legge til at jeg har ikke innendørs blomster eller planter som trenger mye vann. De få grønne plantene jeg har er mer kaktuslignende og greier seg heldigvis på lite stell. Men ute i drivhuset, se der, der har jeg tomatplanter, agurkplanter, salat, og squash som alle trenger vann, nesten daglig. Og det er her disse trådene kommer inn i bildet. Kanskje jeg rett og slett kan få laget et selvvanningssystem bare ved hjelp av disse trådene her til 25 svenske kroner pr pakke? Sier ikke at jeg er lei av å stelle i drivhuset, for jeg elsker mine daglige turer bort dit for å se hvor langt det har kommet, men hadde vært fint med et backupsystem slik at det gikk greit om en en dag ikke rakk å vanne.

1 kommentar:

  1. Hi there! I could have sworn I've been to this web site before but after looking at a few of the articles I realized it's new to me.
    Nonetheless, I'm definitely happy I discovered it and I'll be
    bookmarking it and checking back often!

    Stop by my weblog - bonuskode

    SvarSlett

Bloggarkiv