lørdag 9. juni 2012

Rart det der

Jeg sover veldig ofte ikke så godt om natten og det er katten Mons som veldig ofte er grunnen.
Det skjedde ikke i natt, men en natt før her da sov jeg også dårlig. Ikke fordi Mons maste og skulle ut eller inn og ut og inn igjen, men rett og slett fordi han ikke maste. Ingen som maste om å gå ut og ingen som maste om å komme inn. Hva var galt, liksom???
Mons lå i stolen sin ute han og når jeg ropte på og lokket på han for å komme inn så bare tittet han på meg og la seg til igjen, både en og to ganger og da blir man jo helt klart nervøs. Er han syk? Men det var nok bare at det var varmt og det var best å ligge der da, den natten. For natten etter da var det påan igjen...Så...jeg sover visst ikke bedre om han ikke maser eller, så da kan jeg utelukke at det er Mons sin skyld at jeg sover dårlig, det er heller ikke kolesterolpillene som jeg sluttet med sin skyld. Ikke er det kaffedrikking eller så da vet jeg ikke...kanskje det bare er alderen??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv