lørdag 19. oktober 2013

Det er stille

Straks ferdig på jobb nå, men det er så stille, så stille her og siden jeg har hatt tilgang til Sumo i dag og delevis fått sett kampen i dag, bestemte jeg meg for å knotre ned noen ord før jeg pakker sammen.

Jeg er ikke i skrivemodus om dagen egentlig, av ulike grunner, 11 årsdagen for fars død er passert ( i går) og jeg stabler meg selv på bena igjen nå, så godt det lar seg gjøre. Og undrer meg på om det noen gang vil slutte å gjøre så vondt i dagene fram mot 18.oktober. AT jeg aldri fikk tatt det ordentlige farvelet, at han aldri fikk sett huset mitt som han skulle hjelpe til å få i orden, at jeg prioriterte huskjøp i høstferien i stedet for å reise hjem den gangen, alle disse tingene plager meg.

Men om far ser meg der han er, så ser han at huset blir bedre i små vendinger, når jeg kommer hjem i kveld har jeg fått pipehatt og snøfanger og noen forbedringer enkelte steder på taket. Sure, kjedelige penger og bruke, men det kalles vel investering.

Nei, nå kan jeg snart stenge og da stenger jeg her også. Ha en god lørdagskveld, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv