torsdag 24. oktober 2013

Før og nå

En tanke slo meg i dag, når jeg nok en gang stod opp over en time før jeg må for å rekke å løpe før jobb. Om noen hadde sagt at jeg skulle gjøre det for ca tre år siden ville jeg ha sett dumt på vedkommende som kunne påstå noe så idiotisk. Løpe, jeg? På den tiden trente jeg styrke, men stod ikke opp før for å rekke det akkurat, det var litt tilfeldig om jeg trente tidlig eller sent, bare jeg trente de øktene jeg hadde bestemt meg for. Oppvarmingen var jo så som så den også, greide jo ikke presse meg selv på kondisjon så det var enkel oppvarming.
Men jeg stod opp i god tid før også, mer enn en time før jeg måtte, bare for å rekke å røyke og drikke kaffe. To til tre røyk før jeg gikk på badet og ordnet meg rakk jeg sammen med en eller to kaffekopper. Det var den frokosten.
Er nok fremdeles ikke så flink med frokost, blir ofte bare en banan, men det hender jeg glimter til og lager f.eks havregrynsgrøt! Men vet at den første timen min på morgenen nå er sunnere nå enn noen gang tidligere!

Ha en fin dag der ute alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv