onsdag 2. oktober 2013

Høst

Det er høst, og det er høstferie og lille prinsesse er hjemme på ferie :)

Det er høst og det er blitt kaldt, frost på natta har blitt dagligdags, og skraping av bilvinduer har blitt en hverdagssyssel. Nå er jeg jo litt lat på enkelte områder, så jeg er jo mer der at jeg starter bilen et kvarter før da.

Det er høst og det jeg kanskje merker det mest på er at jeg nå må kle mer på meg, spesielt når jeg skal ut å løpe, nå er det stillongs under tightsen, og det er nok ikke lenge før jeg må ha på trøye under genseren og jakka også. Lue har jeg tatt i bruk på mine tidlige løpeturer, vanter må jeg vente med, da må det være kaldt, skikkelig kaldt!

Det er høst, og det er kaldt og det er glatt på trappa, snart er det glatt på veien også, og jeg kommer helt sikkert til å jamre meg over det når den tiden kommer.



Åkke som, ønsker alle en flott høstdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv