torsdag 29. oktober 2015

Ikke første gang, og helt sikkert ikke siste

"Ops, i did it again" sang Britney Spears, og i dag gjorde jeg det igjen. Dro på jobb og hadde fri.
Det er så irriterende når det skjer. Jeg rakk mye jeg i dag før jeg skulle på jobb, men hadde jeg visst at det var en fridag hadde jeg 1.) Ikke hatt klokke på ringing, 2.) Jeg hadde ikke løpt den korte turen, men kommet meg inn i skogen, 3.) Jeg hadde ikke laget middag og puttet i matboks 4.) Og jeg hadde ikke kjørt 30 kilometer for å snu og kjøre hjem.

Joda, jeg skriver opp vaktene mine i den gode gammeldagse almanakken min, men den eneste gangen jeg har den framme er når jeg skriver inn vaktene og teller reisedager i forbindelse med skatteoppgjøret. En periode hadde jeg fri på torsdag når jeg jobbet helg, men i det siste har jeg jobbet, men i dag hadde jeg plutselig fri igjen.

Gjort er gjort, jeg hadde lettvinn middag klar når jeg kom hjem og hadde gjort en del husarbeid før jeg dro så sånn sett ble det jo en ok fridag allikevel, men det er ganske sløvt, for ikke si ergerlig.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv