mandag 19. oktober 2015

Å legge bort uvaner



Det er neimen ikke lett å slutte med ting, eller uvaner om du vil, som man har gjort i "alle" år.


Spesielt de som har jobbet sammen med meg vet at jeg har problemer med å ha begge bena plantet i bakken. Når jeg sitter så sitter jeg veldig ofte på det høyre benet, alltid det høyre, og da kan en jo lure på om det er årsaken til at det er den høyre siden som er ødelagt og slitt også. Må jeg stå, står jeg som en stolt hane, på et ben, det andre plassert omtrent ved kneet på benet som har kontakt med underlaget. Jeg har alltid likt å stå sånn om jeg må stå rolig på et sted å jobbe så det har blitt en vane/uvane. En enklere variant er den der det ene benet hviler på skoen til benet med bakkekontakt. Det er den jeg oftest bruker nå på jobb, og en skulle vel ikke tro at det voldte store plager, men det er en av de tingene som er kjempevondt for lysken/hofta, særlig når jeg skal sette høyre benet ned igjen, og vi snakker maks fem centimeter så knekker det sånn ekkelt og gjør sinnsykt vondt. Prøver å legge av meg uvanene, det er neimen ikke lett kan jeg fortelle, men plutselig skjer det! Tror jeg.....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv