fredag 9. oktober 2015

Si meg hva du ser på

- og jeg kan si deg hvem du er. Selvfølgelig kan jeg ikke det, men er det sånn, at valg av underholdning på tv kan si noe om hvem du er?
Valg av tvkanal likeså, sier det noe om hvem man er?

Jeg liker humor, gjerne norsk humor, som Side om side, Helt Perfekt med Thomas Gjertsen og Neste sommer, disse går på to forskjellige tvkanaler....hva sier det om meg? Og så liker jeg Alt for Norge, og engelsk fotball. Men gullrekka på NRK synes jeg er blitt langt fra en gullrekke.

Det er jo ofte sånn at man finner seg en kanal som blir stående på... jeg gjør det, skulle nesten tro jeg ikke hadde fjernkontroll når jeg av og til slår på tv. Nå står tven på, og den står på NRK3, en kanal jeg forbinder litt med P3, en litt ungdomskanal, men jeg vet ikke. Det var den kanalen som fenget mest da jeg begynte på en og klikket meg oppover, til åtte der NRK3 ligger...da stoppet svitsjingen for denne gang.

Om noen har en teori eller et svar så tar jeg i mot med takk, for det er litt interessant om det kan si noe om noens personlighet...


Bildet er lånt hos: www.eventplanner.tv

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv