søndag 17. januar 2016

Den følelsen

Tror det er første gangen jeg skriver om "den følelsen", være seg hvilket som helst sosialt medie. Men nå, nå kommer det fra meg. Den følelsen å våkne, midt på natten og kjenne at øyet kjennes bra ut, den var faktisk utrolig deilig. Skjønner jo at skorpen som kom på den  lille klumpen fremdeles er der ( står ikke opp og sjekker speilet, tror heller ikke jeg tar flere bilder, sikkert tatt 20 den siste uka). Men deilig er det å kjenne at det kjennes normalt igjen en uke etter at jeg først kjente noe var galt. Et lite rusk som ikke gikk å skylle ut var nok ikke rusk, bare starten på en uke med " sti på øyet", briller og mascarafri uke. Siden det bare ble vondere og vondere og kjentes ut som jeg rett og slett hadde fått en knyttneve i øyet kom jeg meg til legen og fikk salve torsdag. Utålmodige meg synes ikke bedringen kom raskt nok og tydde til diverse kjærringråd i tillegg, så om det er salva, gullringen, kattehalen eller tiden som til slutt har fikset biffen vites ikke, men samme det så lenge øyet kjennes friskt ut. Håper selvfølgelig det også ser friskt ut og ikke er like rødt som når jeg la meg, men det lar jeg være en overraskelse til i morgentidlig, nå, sove mer. God natt!
Siste bilde jeg tok før det begynte å verke.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv