mandag 18. januar 2016

Nedtellingen startet

Nå er det ikke nedtelling til ferie, eller fotballkamp eller noe sånn. Nei, i dag er det en måned igjen til jeg skal bytte den hofta som både har plaget meg lenger og mer enn jeg har villet innrømme.
Jeg innrømmer at jeg hadde latt det være dersom jeg hadde fungert greit med den hofta jeg har, men jeg gjør jo ikke det, den er vond og den hindrer meg i å gjøre alt jeg kunne gjøre før. Det er liksom lite en gjør som ikke på en eller annen måte er avhengig av det hofteleddet. Som å ta på sokker, bukser eller sko, jeg føler meg som en hundreåring når jeg skal tre på de tingene. Lenge leve skohornet!!

På torsdag skal jeg på hofteskolen, et kurs i hva og hvordan. Jeg er ikke så opptatt av hva de gjør, liker som kjent ikke blod og gørr, men jeg tror jeg skal følge godt med når de tar opp tiden etterpå, den tenker jeg er den viktigste, for jeg skal på beina igjen, og jeg skal på beina igjen fort!!

Nei, pliktene kaller, en får halte seg ut i kulda (-25) og komme seg på jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv