mandag 4. januar 2016

Puddersnø

For mange en drøm, puddersnø i bakken, er jo noe man ofte hører. OLsnø har jeg også hørt det bli kalt, men nå, nå i dag har ikke jeg noe pent ord for denne puddersnøen. Jeg tenkte jeg skulle gjøre turen til jobb litt mer behagelig med ferdig varm bil og gikk ut for å starte opp. Hele bilen var dekket av denne OLsnøen, puddersnøen, kall det hva du vil. Den er akurat like kald og like ufyselig å få i nakken som noe annen snø. Det gikk greit å åpne døren, da blåste det bare inn i setet, men når jeg skulle ut av bilen da endte all snøen i nakken på meg når jeg åpnet bildøra. Kaldt var det fra før, ble vel ikke mindre frossen av det snødrysset. :)


Vel, bilen er i det minste varm når jeg skal kjøre og snøen i setet merker jeg nok ikke mer av på grunn av setevarmen, det er årets første arbeidsdag og jeg ønsker alle et godt nytt år og en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv