søndag 1. januar 2017

Godt nyttår

Da er snart årets første dag over. Så er også jula. Det meste av pynt forsvant tredje dag, resten gikk i dag, julegardiner, juletre og dørpynt, og vips så var vi tilbake til hverdagen.

For eget vedkommende ble det en stille og rolig nyttårsfeiring. Jeg var deilig sliten etter årets lengste løpetur ( 8 km) og fornøyd med Liverpools resultat i kampen på årets siste dag. Entrecotén har aldri vært mer riktig tilberedt og desserten, tilslørte bondepiker, var digg. Hvorfor lager jeg ikke det oftere liksom?

En går inn i nytt år, noen med nyttårsforsetter og store planer. Jeg har bestemt meg for at jeg skal gi litt mer faen, men så langt inn i det nye året har jeg ikke greid å holde mitt nyttårsforsett. Jeg har for mye tanker rundt både det ene og det andre og noen av tankene setter meg i et tungsinn som jeg ikke hadde tenkt å ta med meg inn i 2017. Det var så mye jeg ville legge igjen i 2016, men det er jo ikke så enkelt, det er denne bryteren da, som en ikke har, da ville jeg nok ha brukt den for lenge siden.

Allikevel håper jeg at det nye året vil bli bra, for meg og for alle andre og at 2017 byr på noe revolusjonerende, og at når jeg sitter her neste år og tenker tilbake så kan jeg si at 2017 visket vekk de vonde tankene og etterlot seg gode minner fra en tid som er forbi.

Godt nytt år!


Jeg har trodd det har vært sånn, men er mer usikker på om egentlig er sånn.....

2 kommentarer:

Bloggarkiv