søndag 8. januar 2017

Kortreist trening

Jeg liker kortreist trening, det vil si, få på løpeskoene, gå ut, starte klokka og løpe. Jeg liker å bare gå til romaskinen min og starte treningen og jeg liker at styrketreningsutstyret er i rommet ved kjøkkenet. Kort sagt, jeg liker ikke og måtte sette meg i bilen for å trene, men må jeg, så må jeg.
Jeg kvittet meg med tredemølla for snart to år siden, og selv om jeg hatet hver eneste løpemeter på mølla så savner jeg å ha en mølle i hus nå. Enn så lenge har ikke vinteren bydd på de store utfordringene. Jeg har fått løpt mine kilometere, jeg. Kuldemaske, terrengsko eller piggsko gjør jobben, men kommer det mye snø så vet jeg ikke om nyhofta orker uteløpingen, jeg vet faktisk ikke om den liker løpingen overhode, men det orker jeg ikke og bekymre meg over akkurat nå. ( Har snakket med Martina Hansen om smerter i lysken og venter på svar derfra, i mens fortsetter jeg min kortreiste trening)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv