søndag 29. januar 2017

Små kattespor

Jeg har av og til, den siste tiden,  observert en katt utenfor her. Ofte på steder der Mons likte og sitte og jakte. Katten er kjemperedd og løper så fort jeg prøver å rope på den. Og jeg aner ikke hvem som eier den. Jeg har tenkt at tenk om det er den som sloss med min høyt elskede og savnede katt, men noe sier meg at det ikke var denne her katten som tok livet sv min Mons. Naboene sier også det, at det var den svarte slåsskjempen, som jeg ikke har sett her etter at Mons døde,  ikke denne brune og svarte katten som jeg tenker var katten som i kveld hadde satt små kattespor i snøen ute her hos meg. Små spor som rev av skorpen på savnet etter Mons. <3 etter="" har="" i="" meg.="" mons="" nbsp="" p="" satt="" seg="" som="" spor="" store="">

Har ingen bilder av katten ute her, så blir et av fineste Mons etter en av slåsskampene hans. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv