onsdag 25. januar 2017

Oppdatering

Denne burde selvfølgelig ha kommet allerede på mandag, men da gikk dagen i ett etter røntgen, lege og fysioterapeut.
Det er ikke noe galt med hofteprotesen!!!
Og jeg kan fremdeles løpe! Jeg liker når de jeg treffer sier at de forstår løpeturene mine er viktig for meg så det vil de ikke ta fra meg. :)

Noe rart er det i lysken, men det er muskulært og muligens har det vært sånn lenge, kanskje allerede fra før jeg merket at det var noe galt med hofta. Musklene fra lysken og ned var jo også de fysioterapeuten brukte lengst tid på etter operasjonen fordi de var så stramme. Etterhvert slapp det liksom taket, men det kan hende det fremdeles er litt for stramt?
Ryggen får visst også litt av skylden, jeg står feil, sitter feil og går som om jeg skal belaste hofta minst mulig.
Man kan ikke lære en gammel hund og sitte sies det, jeg er usikker på om jeg greier å endre meg selv, men jeg prøver, i allefall, og akkurat nå er det jo friskt i minne :) I dag la jeg inn øvelsene jeg fikk i styrketreningsprogrammet mitt, så jeg er på gang!! Så får vi se da, om lysken snart blir bedre.

Sånn skal jeg ikke stå....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv