torsdag 5. januar 2017

Snakk om surrehue

Å blogge på telefonen er en liten utfordring, rett og slett fordi jeg ikke klarer å adde bilder i innleggene mine. 

I går morges våknet jeg med en idé som jeg ikke rakk å skrive før jobb, og tenkte at den kunne jeg banke ned (et uttrykk min gode, avdøde journalistvenn brukte) i en rolig stund på jobb. 
Det eneste jeg rakk før jobb, foruten den gode ideen var å finne et bilde som skulle kunne passe til innlegget - ja, det som er nederst i denne saken - og dermed kunne publisere med bilde selv fra telefonen.

Dagen i går ble aldri så rolig at det jeg fikk skrevet noe, og i går kveld hadde jeg faktisk glemt hvorfor jeg la til akkurat dette bildet, hva skulle det egentlig beskrive? Jeg vet fremdeles ikke, eller husker fortsatt ikke hva slags glup sak jeg hadde tenkt å skrive så da blir det et innlegg med vås denne gangen. Med et bilde av meg som ikke turte å klatre i akkurat dette hinderet i klatreparken Høyt og lavt og er på vei ned stigen, ikke opp... 
Kanskje det skulle handle om at det ikke er noen skam å snu? :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Bloggarkiv