tirsdag 10. februar 2009

Takk nabo


(Bildet er lånt fra monachristine.files.wordpress.com)

Åh, jeg er så glad for naboene jeg har, i dag kom den andre naboen min og ringte på døra og spurte om jeg ville ha måket resten av innkjørselen min. Og gjett om jeg ville, så det eneste jeg trengte å gjøre var å flytte bilen min og vips, så hadde jeg en traktormåket innkjørsel.

Og mens jeg allikevel var ute fikk jeg tømt kassen med ved i garasjen, så nå kan jeg igjen kjøre bilen inn og slippe å skrape is. Vinteren ble kanskje ikke så ille allikevel?

Så sola så vidt i stad igjen, men det er nok lenge til det er noe vår, nå snør det igjen...

1 kommentar:

  1. Måtte alle ha en nabo som du trillemor...
    Her vestpå er de for opptatt av seg sjøl til og spørre naboen om en tjeneste..
    Pass godt på dem så har de en venn for livet hihihi...

    SvarSlett

Bloggarkiv