søndag 25. mars 2012

5 millioner nordmenn

mistet en time søvn i natt, tar vi med hele EU som kjører på samme forbanna klokkeflytting er det enda flere som ble rammet av dette våset. Og etter at jeg skrev av meg forbitrelsen i dag morges har jeg lest at det faktisk ikke er sunt eller. I takt med trøttheten som har kommet sigende på har jeg forbannet denne timen mer og mer. Jeg burde/skulle/kunnet ha sovet en time mer i natt om det ikke var for dette idiotiske vårtegnet.
Sommertid øker sjansen for hjerteinfarkt står det på vgnett.
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10064597
På aftenposten står det noe lignende:
http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Sommertid-gjor-oss-syke-6792121.html
Det burde så absolutt være noe å tenke på for neste vår, eller hur?

Selv er jeg mest trøtt nå og har himlet med øya i flere timer nå og bare sett fram til å kunne legge meg i kveld.

1 kommentar:

  1. jeg endte opp med å ta taxi i stedet for siste nattbussen hjem pga den dumme klokka... og litt fordi NM-fest er så kult at jeg ikke ville dra:P

    SvarSlett

Bloggarkiv